duminică, 12 mai 2013

Prem Joshua


3 comentarii:

Dragos-Emilian Roman spunea...

Foarte buna aceasta editie dedicata lui Prem Joshua.

Mare pacat ca emisiunea Calatorii spre Infinit nu mai exista. Este pacat, pentru ca ceea ce aceasta emisiune radio promova era muuuult peste ceea ce promoveaza astazi (si nu numai) radioul in Romania.

Oricum, felicitari pentru ceea ce ai realizat si mai ales pentru foarte buna documentare prezentata in emisiunile tale.

back2source spunea...

Mulțumesc, Dragoș-Emilian ! Emisiunea era pur și simplu diferită de ce se auzea la radio, 16 ani a rezistat într-o nișă decentă. Mă bucur că a lăsat urme frumoase în sufletul unora și că ai motive de apreciere, chiar și după câțiva ani de la dispariția ei din FM. Mai fac ocazional podcast-uri, foarte curând vei asculta o ediție-profil Terry Oldfield și un interviu cu artistul englez.

Dragos-Emilian Roman spunea...

Cu multa placere ! Ironic, am descoperit emisiunea, pe internet, dupa ce aceasta a disparut din FM.

Zic ironic, pentru ca am crescut cu Vangelis in casti. La nici 3 ani, a legat tata castile la magnetofon, mi-a pus niste Pif-uri in brate si play over and over la una din cele 2, 3 benzi de magnetofon de le avea, Vangelis (un fel de Best Of - se intampla prin '85). Era si el surprins ce cuminte stateam si ascultam. Chiar imi placea ceea ce auzeam. Asa m-am convins ca ceea ce asculti de mic se va imprima definitiv in minte.

Astept noile tale post-uri cu maxim interes. Acuma tot ascult din artistii promovati in emisiunile tale. Unii sunt cam grei pentru mine (recunosc), altii-s absolut geniali.

Mult succes in continuare,