duminică, 11 noiembrie 2012

Psychedelia

La sugestia bunului meu prieten Geo Constantinescu (DaKsha) şi a câtorva, foarte puţini,  ascultători care nu mă lasă să dispar prea mult din virtual dau curs propunerii de a publica ediţii "Călătorii spre Infinit" mai vechi. Pentru unii vizitatori ai blog-ului vor fi, în fapt, audiţii noi. Mă voi rezuma la câteva extrase din  perioada RFI, singurele care întrunesc condiţiile tehnice pentru o audiţie de calitate. Am avut însă parte de o descoperire uimitoare -  zeci de benzi de magnetofon cu sute de ediţii din '93-'99 în colecţia unui vechi ascultător, un profesor nevăzător care, săptămânal, ani la rândul, a înregistrat programul. Transferul sunetului din analogic în digital va dura probabil foarte mult şi sper să recuperez măcar câteva interviuri cu valoare documentară dintre toate aceste imprimări audio. Mai jos poţi asculta o transmisiune inedită şi surprinzător de bine primită.
Stările modificate ale Conştiinţei au constituit o preocupare teoretică şi experienţială constantă în cercetările mele, care au devenit şi  inspiraţia pentru "Psychedelia". Am conceput-o cu multă pasiune şi am pus-o în undă cu o oarecare precauţie, dat fiind subiectul controversat. După 7 ani de la difuzare, pot constata cum "Psychedelia" a rămas un moment esenţial în istoria emisiunii şi  una dintre cele mai neobişnuite producţii radio lansate în FM-ul românesc.
 Notă: Legat de temă, precizez că - prin acest program - nu recomand consumul de plante sau substanţe cu proprietăţi psihoactive. Stimularea percepţiilor supramentale  se poate realiza şi prin mijloace mai puţin riscante de către exploratorii stărilor de Conştiinţă extinsă bine informaţi şi responsabili.


Un comentariu:

Claudia Buzoianu spunea...

o incantare, ca de fiecare data, multumesc mult pt oportunitate! ca de fiecare data fermecatoare prezentarea informatiilor despre tema; mi-a mers la suflet inregistrarea! love you!